donderdag 12 september 2024

hey it's okay

 Ik volg het Belgisch nieuws via de VRT news app. Het is altijd grappig als er Aussie nieuws in Belgisch nieuws opduikt. Het is nog grappiger als er Aussie nieuws in Belgisch nieuws opduikt en ik weet van niks.

Zoals deze:
Aussie nieuws in Belgische nieuws

Ook weer een originele manier om de buitenlandse pers te halen.

Ik wist echter van niks! En toen ik ging zoeken op ABC news, vond ik er ook helemaal niks over.

Ik heb echt moeten googelen om te zien waar dat nieuws vandaan kwam, en uiteindelijk bleek het een gezondheidscampagne van Queensland.
Queensland! Nou, dat is niet Oz he. Wonende in SA, hebben wij met QLD en hun campagnes niks te maken. lol

Ik wilde een link invoegen naar de originele campagne - it's okay to poo at work - maar het lukt niet zonder duizend adds. Je zult dus zelf moeten googelen om het oorspronkelijke filmpje te zien.
Mijn zoekgeschiedenis ziet er nu in ieder geval interessant uit!

1 opmerking:

  1. Kan ook zijn dat je op sociale media moet. Die trekken zich minder aan van grenzen 😅😮😊 heel leuke blogpost. Interessant dat we ons schuldig maken aan fake news over Australia al is het per ongeluk gok ik en onschuldig fout.

    BeantwoordenVerwijderen