dinsdag 23 april 2024

groen/gele winkeluitdaging

 Vandaag hebben we weer eens een smak geld uitgegeven in de uniformenwinkel.
Jonathan en Benjamin hadden nog nieuwe uniformen nodig voor hun nieuwe school en vanmorgen had ik al mijn moed bijeen geraapt om tot daar te rijden (ga maar eens met twee tieners shoppen waarbij ze kleren moeten passen, waarvan dan eentje altijd gewoon zijn schouders ophaalt en de ander niks goed vindt). Jonathan presteerde het om broeken te passen bovenop zijn broek. Toen ik het doorhad, moest dus alles opnieuw. Drama's.
Ik vind het zelf geen mooi uniform, maar soit. Het zal wel wennen. Het is veel groen en dat vind ik niks.

Eenmaal thuis gelijk alles in de was gegooid, dus de hele waslijn hing vanmiddag vol met groene broeken en groen/gele truien en shirts. Ik had amper genoeg groene of gele spelden om alles mee op te hangen. :-)
(op de foto ziet het er misschien raar uit omdat alles binnenstebuiten is gewassen)

In de namiddag dacht ik een goed idee te hebben en gaf ik de kinderen waterpistooltjes - om de plantjes mee water te geven. Het hoeft geen tekening dat de kinderen natter werden dan de plantjes. Ze hebben zich wel geamuseerd hoor, rennend rondom het huis. Jaja, wij hebben nu een huis waar je rond kunt rennen. *luxe!*
Daarna nog pannekoeken gemaakt en zo werd het - behalve het shoppen dan - toch een fijne vakantiedag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten