woensdag 24 april 2024

we maken progressie

 Deze voormiddag zijn we naar de cinema geweest - Kung Fu Panda 4 gaan kijken.
De kinderen zijn al weken aan het vragen om deze film te zien en gelukkig waren ze er tevreden van.

In de namiddag kon ik nog drie dozen uitpakken en daarna is Alex geweest, de 'zwembadman'.
We hebben hier een prachtig zwembad met alles erop en eraan (filter, verwarming, spa met bubbels...) wat allemaal leuk en aardig is, maar als je dat ding niet kunt bedienen en onderhouden, wordt de blauwe droom snel een groene nachtmerrie.
Alex heeft me dan uitgelegd hoe alles in mekaar steekt. Hij begon met 'je zult waarschijnlijk 90% vergeten van wat ik zeg', maar dan kent hij mij nog niet. En zodra hij zijn rug draaide, sprak ik alles in op m'n telefoon - ha.
Hij kan ook onderhoud komen doen bijvoorbeeld een keer per maand en eigenlijk best voor een lage prijs. (nog lager als we in cash betalen, hahaha, kennen ze hier ook hoor)

Morgennamiddag zal ik me nog eens bezig houden die kleine spa zo proper mogelijk te krijgen en dan zal het toch moeten lukken om IN het water te gaan zitten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten