dinsdag 6 juni 2023

seniortrui

 Ik heb gewoon niks geblogd in de maand mei...?? Dan trek ik dus regelmatig leuke foto's 'voor op de blog' en vervolgens doe ik er niks mee.
Mijn luiheid heeft weer nieuwe grenzen bereikt!
Ik zal eens aan een inhaalmanoeuvre beginnen, al weet ik nog niet zeker hoe ik iets uit het verleden kan inhalen...! 

Soit, onze Benjamin zit in jaar 6 en is dus bij de seniors van de school. Vorige week heeft hij zijn 'senior jumper' gekregen! (gekregen als in, we hebben er vijftig dollar voor betaald)
Jonathan had er vorig jaar ook een.

Benjamin draagt bijna nooit een trui (zelfs niet als we onder de twintig graden duiken), maar deze heeft hij af en toe al gedragen 's morgens.
Toevallig ging hij vandaag ook al een halve dag met de klas op verkenning naar de naburige middelbare school (waar Jonathan gaat). Daar was hij dan weer een junior...! :-)





2 opmerkingen:

  1. Ik lees laat bij (sorry!), maar wat zijn die rooms 5 en 7?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zijn de namen van de klassen.
      In plaats van iets logisch zoals 6A en 6B, zijn de klassen vernoemd naar de nummer van het lokaal.
      Er zit geen logica in, want veel nummers 'ontbreken' en het gaat ook niet van laag naar hoog of omgekeerd, het is heel willekeurig.
      Met als gevolg dat ik nooit kan onthouden in welke klas de kinderen zitten! :-D

      Verwijderen