vrijdag 13 mei 2022

RIP palmtree

 Voor wie het interesseert, 570 euro heeft dat grapje van de vorige blogpost gekost. Als ik de tracking mag geloven, zit de container wel op de boot en is de boot op de Noordzee. Bijna hier dus, kuchkuch.

De buren hebben hun palmboom omgezaagd.
Dat is nu toch wel het nieuws van de week en triest nieuws ook, want ik vond die palmboom leuk. Hij stond in hun voortuintje dus wij hadden er ook 'geniet' van. Allee ja, ik associeer palmbomen altijd met vakantie, zon en zee. Dus ook al kom je thuis van een drukke werkdag met gillende kinderen op de achterbank en druilerige regen in de lucht, die palmboom maakte veel goed.
En nu is hij weg.
Naar mijn weten was er niks mis met de boom. Misschien is er iets mis met de buren.

Ik wilde graag een foto toevoegen van google streetview zodat iedereen de boom kon bewonderen, maar het is een oude foto en het palmboompje is nog erg klein en roept nog geen vakantiegevoelens op. Helaas.
Gelukkig staan er verderop nog meer palmbomen (van de gemeente). Ik rij er met plezier dagelijks langs. Hopelijk blijven ze er nog lang staan!










1 opmerking: