dinsdag 21 april 2020

zon, zee, zand

Deze voormiddag hebben de jongens eerst hier thuis gespeeld en toen ze wat te hevig werden (gillend door het huis racen), zijn we nog eens naar een parkje gewandeld. Dan konden ze daar gillend rondrennen. Het was een mooi park, maar er was veel dichte begroeiing dus veel plaats om te rennen was er eigenlijk niet. Gillen kan natuurlijk altijd.

In de namiddag zijn we dan nog eens naar het strand gegaan want er was mooi weer voorspeld. De kinderen hebben volop genoten van het zand en de zee. Het was er ook rustig, met enkel andere mensen in de verte.

We hebben een paar keer dolfijnen gezien!!
Ik heb er helaas geen foto's van. Ik heb een hele tijd klaar gezeten met mijn telelens op mijn schoot, maar geen geluk.

Ons jongens waren aan het graven en bouwen aan de waterlijn en op een zeker moment ontdekten ze een hoop kleine beestjes in het water dat ze in hun put gegooid hadden. Een soort minikreeftjes of visjes, ik weet het ook niet. In ieder geval vonden ze het heel spannend nu ze een soort eigen aquarium hadden en deden ze hun best de diertjes in leven te houden of terug naar de zee te brengen.
Ze beweren zelf dat alle beestjes hun experimenten overleefd hebben. Ik zal eerlijk zeggen dat ik het niet heb nagekeken. Wouter en ik zaten met een (puzzel)boek te chillen op het strand, genietend van het vakantiegevoel.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten