dinsdag 16 oktober 2018

vakantiekiekjes

Bij deze nog een hele rits vakantiefoto's die de oorspronkelijke blogselectie niet gehaald hadden wegens te traag internet onderweg, maar die toch leuk zijn:
(tja, op 529 foto's moet je streng zijn)


 

 

 

 

 

 
"Jongens, willen jullie effe helpen en de waterslang buiten al opruimen?"
"Ja, mama!"
 

 

 
De Vangst

 
 
 

 

 

 
toeristen zien een kasuaris: 
(het waren Nederlanders trouwens!)

 

 

 

 

... laat ons hopen dat de loodgieter het juist begreep.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Padden moeten soms ook naar de wc.

 
 
 

 

 

 
Wij willen naar binnen!!!
(maar de deur is op slot)


 
rustende vogeltjes
 
 de blauwe zee van green island
 
 geen commentaar
 
 een bamboebos
 
 njammie!!
 
 
En de kilometers die we gedaan hadden: 1646.
Dus de anonieme gok was de beste en het spijt me te zeggen, Anoniempje, maar de eerste die beweert de gok gedaan te hebben, zal ik moeten geloven. ;-)

5 opmerkingen:

  1. Ik wou enkel maar een gokje wagen, maar je mag de prijs van mij doorgeven aan nummer 2 hoor. Toch tof dat ik gewonnen heb.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel nobel! Hoewel je ook een gemeen ander anoniempje kunt zijn...! :D

      Verwijderen
  2. ik ben een collega van wouter (HL) als je me niet wil geloven, maar ik wil zeker en vast mijn prijs afstaan aan nummer 2, want ik wou gewoon een gokje doen voor de fun. Zo zie je maar dat je op korte termijn flink wat kilometers achter de kiezen krijgt met een mobilhome. Tof vervoermiddel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vakantiekiekjes.
    Weet anoniem wat de prijs is? ��
    Grtjes Liana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. neen hoor, ik weet dat niet, maar ik moet ook geen schrik hebben dat ik iets opgestuurd krijg of zo, want ze weten mij toch niet wonen. Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen