woensdag 17 april 2024

nog meer chaos op komst

 Het huis hier (Mackenzie Circuit) was al een tijdje redelijk chaotisch met overal dozen en nu is het intussen leeg en chaotisch tegelijkertijd. Enkele kasten zijn al verhuisd. Er is al veel decoratie van de muren gehaald. De keukenkasten en badkamerkasten zijn erg leeg.
De kamers van de kinderen zijn een zootje (nog meer dan anders) met gedemonteerde kasten, half ingepakt speelgoed (de andere helft op de grond) en ontbrekende nachtkastjes. Ze vinden het zelf grappig en dramatisch tegelijkertijd. :-)

Vandaag was ik buiten aan het opruimen en natuurlijk vond ik een gigantische spin achter m'n groentenbak. Een redback dan nog (kennelijk een zeer pijnlijke beet).
Ik heb 'm maar laten leven in de hoop dat ie gewoon ergens anders heen gaat. 
Ik had de groentenbak verplaatst en voorlopig woont hij nu onderaan de tuintafel, wat een redelijk probleem is. lol

We hebben niet alleen opgeruimd, er zijn ook weer een lading spullen naar Greenwith gebracht.
De vorige eigenaars hadden voorgesteld hun pooltafel te laten staan en daar hebben de kinderen veel plezier aan. Terwijl ik de keukenkasten aan het schoonmaken en inladen ben, zijn ze druk aan het poolen. Het is natuurlijk maar een kwestie van tijd voor er ongelukken gebeuren. Een keu in iemand zijn oog. Een gat in het venster. Een arm vastgekneld in een net. Een ingeslikte poolbal.
De enige vraag is wat er eerst gebeurt.
Maar voorlopig gaat het nog goed.





1 opmerking:

  1. Amai, echte avonturen weer! Succes!
    Ik vind het ook zo heerlijk dat de koala nu op elke foto aanwezig is, die is al een volwaardig gezinslid. 💜

    BeantwoordenVerwijderen