dinsdag 23 januari 2024

daar gaan we weer

 Als we blij zijn met een temperatuur van 5 graden, zijn we dan geacclimatiseerd aan de Belgische winter??

'Ge moet u wat warmer aankleden!' - kreeg ik nogal te horen.
Ik moet toegeven, met 4 sokken, 2 lange broeken, ondergoed, T-shirt, 2 sous pullen en 2 truien, had ik het inderdaad minder koud.

Onze belgenlandvakantie zit er alweer op. Het was ook maar kort deze keer.
We hebben ons best gedaan nog meerdere mensen te zien, het blijft een ingewikkelde puzzel. Ik ben content dat ik nog eens langs de harmonie van Oosthoven ben kunnen passeren, ik heb zelfs nog een optreden kunnen meepikken!
De kinderen hebben volop genoten van de sneeuw, daar hadden we nu eens echt chance mee.
Rechts rijden ging prima, ik ben maar een keer aan de verkeerde kant beland.

Voor de terugreis hebben we natuurlijk weer een koffer vol chocolade mee. Ik weet niet wat ze dachten aan de kassa. Dat we aandelen hebben van Cote d'Or misschien.

Morgenvroeg zijn we heel vroeg weer op pad. Om 4u15 vertrekken we naar Zaventem. Voor wie wil tracken: QR196 en QR914 zijn onze nummers.
Ze voorspellen 31graden in Adelaide de dag van aankomst. Oef! :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten