zaterdag 15 juli 2023

chillen@home

 De mannen zijn een paar dagen naar de naschoolse opvang geweest en nu kan hun vakantie ECHT beginnen. Elke dag organiseren ze wel iets met de opvang, vrijdag gingen ze zelfs naar de film met de hele bende, maar voor onze twee groten is het allemaal saai en vervelend en ze zijn blij dat ze komende week thuis kunnen chillen.
Jonathan zijn rapport was dinsdag beschikbaar en heel goed!

Vandaag is hij naar een verjaardagsfeestje van een klasgenoot geweest en ik ben blij dat hij intussen vrienden heeft gemaakt in de klas.

Ik ben in de namiddag nog gaan spelen met een harmonieorkest. Er was een oproep gelanceerd bij onze eigen harmonie dat een ander orkest dringend een eerste klarinettist nodig had om te helpen bij een concertje en ik had mezelf met veel plezier kandidaat gesteld.
Ik had een repetitie meegedaan en dan dus vandaag het concert. Ging best, het niveau lag niet te hoog. Behalve 1 spectaculair verkeerde inzet die me een scheef oog van de dirigent opleverde, lukte het prima, haha.
Ik vond het wel stoer om zo een 'helpende muzikant' te zijn. Beetje de redder in nood spelen, altijd tof.

In de namiddag hebben we nog koekjes gebakken en ik heb ook een lijstje gemaakt met alles wat ik de komende week wil/moet doen.
We gaan niet weg deze vakantie. Ik heb er eigenlijk spijt van dat we niks geboekt hebben, al was het maar een nachtje. We zullen gewoon thuis rondhangen en als het weer het toelaat, kleine uitstapjes doen. :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten