dinsdag 7 februari 2023

hulp nodig!

 De school van Benjamin en Joachim gaat van uniform veranderen.
Ik weet niet waarom, het lijkt me een gigantische geldverspilling (niet in het minst voor alle ouders), maar ze veranderen van logo en van uniform (ik vermoed vaagweg dat de nieuwe directrice er voor iets tussen zit).

Er zijn twee voorstellen voor het nieuwe t-shirt en nu mag er gestemd worden. Wouter en ik kregen allebei per mail een uitnodiging om te stemmen. We kregen ook een stemformulier op papier (de logica is zoek).  Persoonlijk vind ik ze allebei lelijk, gewoon het ene nog lelijker dan het andere. Ik heb dus de mening van de kinderen gevraagd want die moeten er uiteindelijk in rondhossen, en die zijn unaniem dat het tweede voorstel (met de gele streep) nog erger is dan het eerste voorstel.

Dus bij deze.... Een zeer vriendelijke vraag aan al wie wil om op optie A te stemmen.
Ik weet niet hoe die stemmen geteld worden, dus ik weet niet of dit werkt. Maar we kunnen maar proberen! lol


https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd1nl_MjrPvgk_YvSkgn1ULLb1ZukDxn5LfxcbqFoDLtYHtug/viewform?usp=sf_link

Geen opmerkingen:

Een reactie posten