dinsdag 13 december 2022

temperaturen zijn relatief

 Ik lees op de nieuws app van VRT NSW dat het in België koud is.

Als het een troost mag zijn, hier is het ook koud. Met twintig graden is het hier tien graden te koud!

Vanmorgen bracht ik de jongens naar school. Benjamin in t-shirt, Jonathan en Joachim in hun trui, ik met trui EN jas.
Joachim: "Mama, waarom heb jij een jas aan?"
Ik: "Omdat ik het koud heb."
Joachim: "Maar Benjamin heeft een t-shirt."
Ik: "Tja, die heeft het niet koud."
Joachim: "Waarom niet?"
Benjamin: "Omdat ik nog van België kom! Twintig graden is warm!"


Zo zie je maar. Toch nog 1 familielid dat Belgische temperaturen kan waarderen! lol

2 opmerkingen:

  1. Mooie conversatie en 20° is een aangename temperatuur volmondig eens met Benjamin

    BeantwoordenVerwijderen