dinsdag 21 december 2021

20 december

 Mijn geheugen is een zeef, ik geef het eerlijk toe.
Ik had dat filmpje nooit online mogen gooien gisteren, want gisteren was er een ANDERE belangrijke gebeurtenis te melden, namelijk onze in-Oz-aangekomen-verjaardag. Op 20 december 2017 zijn we hier geland!!
En begin december had ik het in mijn hoofd dat we dit de 20e moesten vieren, maar gisteren, de 20e zelf, was ik het totaal vergeten...!

Ik dacht er vanmorgen aan, terwijl ik mijn tenen aan het afdrogen was na de douche. Een moment als een ander.

Ik kon gewoon niet geloven dat de 20e december hier gepasseerd was zonder boe of bah alsof het een dag was gelijk een ander en toen ik het aan de ontbijttafel vertelde, was iedereen zo'n beetje verbaasd.
"Dan moeten we nog rap een foto trekken!!" zeiden de kinderen.

Dus dat hebben we na het ontbijt METEEN gedaan om de traditie in ere te houden. En omdat het hier vroeg op de dag was.... was het in Belgenland toch nog de 20e december...




Vier jaar in Oz vandaag!
Het feit dat we dit vergeten zegt al veel...

1 opmerking:

  1. Dat is fijn! Dat het leventje zo normaal is daar. :) Zegt inderdaad veel. Kan zelf niet goed geloven dat het al zo lang is!!! Draai gevonden. Mooi

    BeantwoordenVerwijderen