vrijdag 6 augustus 2021

libelle 2

 Ongeveer twee jaar geleden deed de Libelle een online reeks over "Lezeressen in het buitenland" en via-via verscheen er ook een artikeltje over onze verhuis naar Australia online. (Ik heb nooit een abonnement op Libelle gehad, maar ik bekeek het wel eens in een wachtzaal of zo, dus dat telt toch wel als lezeres)

Een paar weken terug kreeg ik een email van dezelfde journaliste dat ze een reeks deden over "corona in het buitenland" en of ik daarover wat vragen wilde beantwoorden. Dat deed ik met plezier, al werd er op mijn eigen vraag waar ik het artikel online kon vinden, geen antwoord gegeven.

Gelukkig zijn er oplettende lezeressen - dank u Valerie! - die het artikeltje prompt vonden in de echte Libelle, niet online.
Het is maar een klein stukje tekst, geen nood voor wie het mist, maar mocht je over een paar maanden een beduimelde Libelle van deze week in de wachtzaal vinden, dat stukje over corona in het buitenland kan als een bekend verhaal in de oren klinken. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten