zondag 16 mei 2021

steady pom pi pi

 Ik heb vandaag mijn eerste covidprik gehad!

Het systeem hier is van 'zelf inboeken'. De bevolking is ingedeeld in groepen en als jouw groep aan de beurt is, kun je zelf een afspraak boeken. Ofwel bij een huisarts ofwel in een vaccinatiecentrum.
Ik zat als hulpverlener in groep 1B en ik mocht een paar weken terug al inboeken, maar ik was gewoon... tja... lui.
Ik hoorde waaien dat alles wel vlot verliep in het vaccinatiecentrum van Wayville en dus had ik daar maar een afspraak gemaakt. Ze zijn 7/7 open dus dat is handig.
Vanmorgen prik 1 en over drie weken prik 2. En ja, het ging supervlot daar in Wayville.



Voor wie nog twijfelt, is er dit feel good campagnefilmpje van Nieuw Zeeland!




Wie het nog steeds niet zeker weet, nodig ik uit naar dit blitse campagnefilmpje van Signapore te kijken!



En wie dan nog niet wil, is hopeloos. lol



2 opmerkingen: