woensdag 3 maart 2021

herfst!

  De herfst is hier begonnen!


Naar het schijnt was onze zomer kouder en natter dan gewoonlijk. Ik zal het aannemen, want het was warm genoeg en de grond is hier overal kurkdroog!
Nu ja, we hadden la Nina dit jaar en daarmee dat het weer dus een beetje 'anders' was. We zaten maar net boven de gemiddelde temperaturen in plaats van ruim erboven.


Het is 's avonds nog licht genoeg, maar als ik 's morgens vroeg ga lopen, is het nog wel donker.
Temperaturen hebben we deze week tussen de 24 en 28 graden. Jonathan en Joachim willen al terug hun trui aan om naar school te gaan en Joachim vroeg vanmorgen zelfs een lange broek.
Ik kan maar een conclusie trekken: hopelijk zakken de temperaturen niet te hard meer want we gaan het nog koud krijgen deze winter!!


2 opmerkingen:

  1. Mijn collega's klagen er ook steen en been over: "Maar 24 graden, het is precies winter, zo koud."
    En dan te zeggen dat één van hen uit Canada komt en de andere een Noorse achternaam heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is de lente begonnen en de eerste warme zonnestralen hebben ons bereikt. Lees 18graden. Echt kortebroeken en t-shirtjes weer voor mij al.

    BeantwoordenVerwijderen