zondag 6 december 2020

een snip van de whipper snipper

 Ik denk graag dat mijn Engelse woordenschat erg uitgebreid is, maar regelmatig genoeg heb ik toch geen flauw benul wat er gezegd wordt.

Zo ook afgelopen vrijdag. De receptioniste vroeg of ik nog iemand extra kon zien tussendoor, een jongedame die haar been had opengehaald aan de whipper snipper.
Eh... de wat?
Ik kan natuurlijk wel naar dat been kijken zonder precies te begrijpen wat er gebeurd is (soms krijg je hoe dan ook zo'n ingewikkelde uitleg dat je niet kunt begrijpen wat er gebeurd is, zelfs al is de boosdoener een simpel aardappelmesje) en die beenwonde viel al bij al heel goed mee. De hartslag van de moeder was er erger aan toe, haha.

Natuurlijk heb ik whipper snipper even doorheen google gedraaid en het blijkt nog een typisch Aussie woord te zijn ook.
Dat heeft de zaak beslist, nu wil ik zo'n ding voor kerstmis!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten