donderdag 19 november 2020

de arm der wet in actie

Mijn collega heeft een redelijk grote hond (vraag me nu niet wat voor hond, een met vier poten zou ik zeggen) en een redelijk kleine tuin. Deze namiddag had ze het geriskeerd om naar een grasveldje te wandelen dat naar eigen zeggen maar honderd meter van haar voordeur was.

Natuurlijk rijdt er op dat moment een combi voorbij...

Agent: "Mevrouw, het is niet toegelaten met de hond te gaan wandelen."
Collega: "Maar ik woon daar zo... en we hebben geen tuin... wat moet ik dan doen?"
Agent: "Waar gaat u winkelen?"
Collega: "Euh... verderop bij de Foodland."
Agent: "Wandel dan met uw hond naar de Foodland."
Collega: "Is dat dan ok?"
Agent: "Naar de winkel wandelen is toegestaan. Prettige dag nog."
...

Gotta love SA police...



PS Geen nieuwe gevallen gevonden vandaag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten