zaterdag 12 oktober 2019

foto's deel zes

De koala boardwalk:
 
 
 Koala's hebben een heul zwaar leven...


Zand en zee en iedereen gelukkig:

 Bouwwerk:

Mijmeren bij het landschap van Rottnest Island:


Het landschap:


Walvis!!!
 

Spuitende walvis!!!


Op zoek naar meer:


 Rennen naar de zeeleeuwen:


Chillen in het water:


Quokka die eten ruikt in mijn rugzak:


Tweede vuurtoren op het eiland:
Vroeger hadden ze er maar een, toen gebeurde een scheepsramp en toen bouwden ze toch maar een tweede vuurtoren. Vroeger was het met verkeersveiligheid net hetzelfde als nu. Eerst moet een ongeluk gebeuren. :-)


Quokka die denkt dat we hem gaan voederen: (not)


Schattig zijn ze wel:

En om af te sluiten zonsondergang boven Rottnest Island gezien vanuit de ferry:



Allee, ik zal mijn quizvraag nog eens houden: hoeveel kilometer hebben we gereden deze vakantie??
Ik zal eerlijkheidshalve vermelden dat ik het exacte getal niet heb, maar ik heb wel een getal toen we nog 30km van de eindstreep waren, dus ik weet het wel ongeveer.
In principe kan ik de Britz branche in Perth wel mailen om het te vragen, maar ik heb gisteren al een gigantische klachtenmail gestuurd, dus misschien is dit niet het ideale moment. :-) :-) :-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten