vrijdag 27 september 2019

snake alert

Een levende slang zien staat hier nog steeds hoog op mijn verlanglijstje. Ik was dan ook dolenthousiast toen ik gisteren hoorde dat er hier een slang praktisch in onze achtertuin zat!!
We hebben niet echt een tuin, meer een koertje omgeven door plantjes. Achter de planten is een laag hek en daarachter is dan een wandelweg naast wat groen en een riviertje.
De kinderen waren buiten aan het spelen toen enkele wandelaars Wouters aandacht probeerden te trekken. Ze hadden een slang gezien in de bosjes rond ons hek!
Wouter is komen kijken, maar heeft de slang niet kunnen vinden. (misschien maar goed ook of ik was stikjaloers geweest). Ik heb zelf deze namiddag nog rondgekeken, maar ook niks.
Een paar avonden terug zat er hier een klein kikkertje in de woonkamer. Wie weet straks een slang! We blijven hoopvol - ooit zie ik zo'n beest in het wild. :-D

On another note...

Vanmorgen riep Jonathan uit "Dat heb ik nooit gehebt!" en later kwam Joachim langs met een bot kleurpotloodje "Ik moet deze sharpen" dus ja…. hoog tijd voor schoolvakantie en een taalbad Nederlands!

Twee weken verlof hebben de kinderen. En naar goede gewoonte zijn we dan weg - vrij spel dus voor alle beestjes in de buurt.
Zaterdag vliegen we naar Perth en dan gaan we rond Perth rondtrekken met een motorhome - de zuidwestelijke hoek van het land. Blogjes zullen afhangen van eventuele wifi ter plaatse. :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten