zondag 5 mei 2019

500 op 5/5

Het is hier een bijzondere dag vandaag, want het is 500 dagen geleden dat we hier aangekomen zijn!
Dat weet ik nu niet omdat ik hier rigoureus de dagen aftel, maar omdat ik een paar weken terug zag dat onze aftelklok nu een optelklok is geworden. Met een beetje wiskunde vond ik dat het 500 dagen na aankomst zou zijn op 05 mei en dat vond ik wel een mooie. :-)
 
Nog geen 500 dagen in het land, maar het scheelt niet zoveel. :-D
 
En het is te merken dat de winter eraan komt... We zitten hier al met dagen waarop we de twintig graden niet meer halen (brrrr!) en het heeft afgelopen week bij momenten ook flink geregend. De beestjes en plantjes weten niet wat hun overkomt - de natuur fleurt helemaal op!
 
Dit weekend hebben we niets bijzonders gedaan, vorig weekend zijn we gaan wandelen in Cobbler Creek. Dat is een klein park dat tussen de noordelijke suburbs ligt en waar we nog niet geweest waren.
Het pad dat we volgden werd ook gebruikt door (avontuurlijke) mountainbikers, maar we kwamen er niet zoveel tegen.
 
De jongens waren een beetje teleurgesteld toen we er aankwamen...
"Mama, ik zie daar nog huizen!"
"We zijn niet ver genoeg gereden!!"
 
Na 500 dagen is dat dus het resultaat: wandelen met zicht op de beschaving is saai.
 
 
 




2 opmerkingen:

  1. Afgelopen nacht gesneeuwd in de Ardennen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijt mooi. Zo'n klok zou je bij je geboorte moeten krijgen. ��
    Lijkt me wel leuk.
    Grtjes Liana

    BeantwoordenVerwijderen