dinsdag 5 maart 2019

manuele mijlpaal

Vandaag een mijlpaal in mijn Australische carrière want ik heb voor het allereerst een voorschrift met de hand geschreven!

Wij doen hier nooit huisbezoeken dus tot nu toe waren 100 procent van mijn voorschriften computerwerk. Deze voormiddag was het echter van de moetens want zonder boe of bah viel plots alle elektriciteit uit. Redelijk lastig!! We hebben er een paar minuten op gewacht, maar omdat niemand wist waarop of waaraf begon de manager op den duur notitiepapier, boekjes en zaklampen uit te delen. Er bleek dus ook een voorschriftenboekje op mijn naam te liggen. Ik wist dat geeneens!!
Het was dus een beetje behelpen en redelijk lastig en het duurde wel vijftig minuten voor er terug licht was (en daarna nog een kwartier wachten op de server).
Ik vond dat wel spannend met zo'n boekje want uiteindelijk heb ik geen flauw benul van alle regeltjes hierover. Ik zorgde gewoon dat de basisdingen erop stonden en verder moest de apotheker maar bellen, haha.

En inderdaad - een uurtje na de feiten telefoon van de apotheker. Hij kon mijn handschrift niet lezen!!!!
LOL! En ik ben zo trots op mijn schoon schrift….!!

Achteraf bedacht ik me dat die apotheker misschien een echte Aussie is die enkel losse letters kan lezen. Allee ja, ik hoop dat het zoiets is. Het zette wel een beetje een domper op mijn allereerste handwerk! :-D ;-D




1 opmerking:

  1. LOL
    Een patient behandelen net een zaklamp lijkt me ook niet evident. Goh, u ziet een beetje bleekjes. ��
    Grtjes Liana

    BeantwoordenVerwijderen