zaterdag 27 januari 2018

verhuis 3

Groetjes uit Mawson Lakes!

Yes, de verhuis is kunnen doorgaan!!
De ijskast en wasmachine waren er mooi op tijd en de elektricien die gezegd had "hopelijk in de namiddag" was er om 10u30. Oude differentieelschakelaar eruit vijzen, nieuwe erin vijzen en het euvel was weeral van de baan. De stopcontacten werken!

Ik heb uiteindelijk nog extra moeten rijden en dus waren er deze keer drie ritten nodig om onze spullen van A naar B te krijgen.
In Arendonk vertrokken in 1 rit. Vanuit Glenelg naar Gawler waren 2 ritten en deze keer van Gawler naar Mawson Lakes dus 3 volle auto's! Ons spullen blijven gewoon exponentieel groeien.

Nu is het hier een beetje kamperen.
We hebben wel een tafel en stoelen, maar geen zetels. We hebben een laptop, maar geen tv. We hebben matrassen, maar geen bedden. We hebben 3 auto's vol zooi, maar geen kasten.
Nu ja, er zijn inbouwkasten, dus aan kastruimte is er eigenlijk geen gebrek.
We moeten nu wat geduld oefenen tot de container arriveert en hopelijk is dat niet al te lang meer.

Ik ben in ieder geval blij dat de koffers nu EINDELIJK helemaal uitgepakt zijn. Eerlijk gezegd was ik het een beetje beu om uit koffers te leven en ook vooral om zoveel kwijt te zijn. Het was immers nooit de moeite alles uit te laden (er was ook gewoon geen ruimte) dus lagen veel dingen ergens in een koffer - maar de vraag stelde zich keer op keer in WELKE koffer. Nu zijn ze allemaal leeg. Ook de winterkleren heb ik eruit gehaald en in een kast gelegd. Niet dat we ze nodig hebben (ik vraag me af of we ze eigenlijk ooit nodig hebben) maar ze liggen in ieder geval op hun plek.
Geen last meer dus van die koffers. Ze zijn leeg, ze liggen nu uit de weg en ik haal ze wel met plezier terug boven als we een weekendje weg gaan of zo.
Nog even wachten op de container en dan zijn we echt, echt gesetteld.

1 opmerking:

  1. Misschien kun je de winterkleren met de container mee terugzenden. Return to sender. ��
    Grtjes Liana

    BeantwoordenVerwijderen