woensdag 13 maart 2024

strand

 Ons mannen hadden een lang weekend.
Maandag was hier een feestdag ('Adelaide cup day' - niks religieus, het is een sportevenement) en dinsdag hadden de jongens een pedagogische studiedag. Ik was maandag gaan werken en had dinsdag vrij genomen, voor Wouter was het omgekeerd.

Dinsdag was dan eigenlijk een perfecte dag om naar het strand te gaan. Warm, maar niet te heet (33g).
Natuurlijk had ik de strandspullen al ingepakt want de garage is al opgeruimd en moest ik dus nog eerst de juiste doos zoeken in een berg verhuisdozen!!
Jonathan heeft me nogal uitgelachen, want hij vindt dat we veel te voorbarig zijn met inpakken. En nu kreeg hij gelijk ook. :-)


Er was weinig wind en het water was heerlijk warm. Ideaal dus!
Ik had meer volk verwacht, maar het was eigenlijk heel rustig. 
Na het zwemmen nog een ijsje en even naar de speeltuin. Het was een fijn dagje uit zo midden in de week!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten