zaterdag 22 juli 2023

vakantiepret

 Ook de laatste paar vakantiedagen zijn we hier nog druk bezig geweest.

Donderdag ging Jonathan bij een kameraad logeren. Hij had een rugzak met zijn telefoon, nintendo, spelletjes, opladers, etc. Tandenpoetsgerief? Oh ja, bijna vergeten!

In de namiddag hebben Benjamin, Joachim en ikzelf een brownie gemaakt. Bakken hoort bij een vakantie!


Vrijdag zijn we met z'n drietjes naar Bounce gegaan. Jonathan komt er niet graag, dus dat kwam mooi uit. Het staat er vol trampolines, er is een hoogteparcours en Joachim stelde mijn moederhart zwaar op de proef bij de klimmuren.
In de namiddag was het tijd voor koekjes bakken - we blijven bezig.



Trouwens, ik had vrijdag buiten de Belgische vlag gehangen!!

Dat was een van mijn nieuwjaarsvoornemens, iets nuttigs met die vlag doen, en ik was het niet vergeten. (trots) Het was wel pas middag toen ik eraan dacht, maar toen was het ochtend in Belgenland dus dat komt goed uit dan.


Vandaag was het dan Wouter zijn beurt om op uitstap te gaan met de kinderen. :-) Hij trok met Jonathan en Benjamin naar AVCon, een gamingbeurs.
Joachim en ik hadden er niks verloren en om Joachim bezig te houden, had ik een van zijn vriendjes uitgenodigd, dan had hij ook een speciale dag. :-)






1 opmerking: