zaterdag 9 oktober 2021

Thuis

 's Morgens hadden we wat meer werk dan anders omdat we de motorhome alvast opruimden en pas tegen 10u vertrokken we van de camping.
Omdat we de wagen pas tegen 15u ten laatste moesten binnenleveren, bleven we nog even rondhangen in Port Wakefield. We wandelden wat rond en deden een paar geo caches, maar op den duur werd het precies toch nogal warm.

Het was niet zover rijden, maar toch stopten we onderweg nog in Two Wells. We kochten iets voor de luch en hingen even rond in het park, maar daarna moesten we toch ECHT naar huis.
Daar aangekomen moest de motorhome nog leeg gemaakt worden en ik gaf de kinderen een hele preek dat ze werden verondersteld te helpen en dat deden ze met verve. "Niet zomaar spullen ergens neergooien maar fatsoenlijk op hun plaats leggen!" had ik gezegd. Wat tot gevolg had dat mijn toiletzak netjes in een kast verdween in plaats van aan de wasbak en dat mijn haardroger ineens in het stopcontact werd gestoken. Wat een helden!!

Daarna reed ik de motorhome terug naar de stad (exact om 15u was ik ter plaatse) en Wouter kwam achterna met de auto om me terug naar huis te voeren.

Nu heb ik natuurlijk een onoverzichtelijke hoop foto's van de vakantie, maar OOK een karrevracht filmpjes en ik ga zeker nog iets in elkaar puzzelen zoals ik vorig jaar gedaan heb. De kinderen hebben daar met veel plezier aan meegewerkt, kan ik al zeggen.

Zo komt een einde aan onze Big Things Tour. Morgen weer het gewone leven.

(foto van gisteren, het water waarin we gezwommen hebben, de maan en daarboven Venus)




1 opmerking:

  1. amai, zo'n mooie vakantie, die vergeet je weeral niet meer, en als je in je blog schrijft dat het warm wordt, welnu, ik vrees dat dat hier zo stilletjes aan verleden tijd is.
    prachtige foto trouwens van de maan en venus. Bij het lezen van al die verhalen en avonturen die jullie meemaken ben ik echt benieuwd naar de foto of videoreportage die je hebt beloofd van te posten.

    minder warme groetjes uit België

    hugo

    BeantwoordenVerwijderen