vrijdag 19 april 2019

plaatselijke problemen

Voor wie het nog niet gezien had, we zijn effe beroemd he. We staan in de Libelle Online:
Klik hier om te lezen.


En ik moet toegeven dat het inderdaad wat lijkt op een reclameblok voor het land Down Under, maar het is hier zeker geen utopia hoor.
De muggen bijvoorbeeld. Ik heb nooit echt last gehad van de Belgische muggen, even wat jeuk en vervolgens een onschuldig rood bolletje als herinnering.
Maar de Aussie muggen zijn een ander verhaal! Aan de bulten zit ik drie nachten later nog te krabben, ik kan daar totaal niet tegen! Mijn immuunsysteem overreageert compleet.
En dan hebben ze ook nog eens enge ziektes mee… Dengue, Ross River virus, Barmah Forest virus... Heel erg gevaarlijk die beestjes.
Dus het is hier zeker geen rozengeur en maneschijn.


(gelukkig zitten hier eigenlijk bijna nooit muggen)

1 opmerking:

  1. Wat een mooi persopnlijk verhaal in de Libelle. Best wel een beetje ontroerend.
    Lieve groetjes Liana

    BeantwoordenVerwijderen